De behandeling was weer heerlijk en met keurig verzorgde voeten liep ik de zaak uit
Treatment by Marieke
Sandra•almost 2 years ago
Verified review
Een heel prettige salon met een erg aardige dame die weet wat ze doet. Goede voetbehandeling en mooi aangebrachte gellak. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Treatment by Marieke
Berber•almost 2 years ago
Verified review
Top vakkundig, vriendelijk, zeer professioneel
Treatment by Marieke
Danny•almost 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling, gezellig en snel klaar, perfect!
Treatment by Marieke
Benjamin•almost 2 years ago
Verified review
Prettig, professioneel, laagdrempelig, relaxed, op tijd, goed resultaat. Grote kleurenkeuze