De behandeling was weer heerlijk en met keurig verzorgde voeten liep ik de zaak uit
Behandeling door Marieke
Sandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel prettige salon met een erg aardige dame die weet wat ze doet. Goede voetbehandeling en mooi aangebrachte gellak. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Behandeling door Marieke
Berber•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top vakkundig, vriendelijk, zeer professioneel
Behandeling door Marieke
Danny•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, gezellig en snel klaar, perfect!
Behandeling door Marieke
Benjamin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig, professioneel, laagdrempelig, relaxed, op tijd, goed resultaat. Grote kleurenkeuze