Ik ben nu geweest voor mijn 3de laser behandeling het heel al effect en ben nog heel tevreden. Ze zijn ontzettend vriendelijk en professioneel! Aanrader dus!!
Manuela•over 1 year ago
Verified review
Altijd weer een mooi resultaat! En Nikita is gewoon een fijn mens ❤️
Amanda•over 1 year ago
Verified review
Een tevreden klant, zoals altijd!
Jeannette •over 1 year ago
Verified review
Ja weer heel fijn geholpen
Josien•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd gezellig! En alle behandelingen zijn fantastisch 👍