Ik ben nu geweest voor mijn 3de laser behandeling het heel al effect en ben nog heel tevreden. Ze zijn ontzettend vriendelijk en professioneel! Aanrader dus!!
Manuela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een mooi resultaat! En Nikita is gewoon een fijn mens ❤️
Amanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een tevreden klant, zoals altijd!
Jeannette •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ja weer heel fijn geholpen
Josien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig! En alle behandelingen zijn fantastisch 👍