Geweldige salon waar alles tot in de details klopt. Gezellige sfeer en je loopt gegarandeerd weg met het mooiste haar!
Styled by Ela•Ladies' Haircuts
Duifje•over 4 years ago
Verified review
Mooie zaak, leuk personeel en goed geknipt! Alles wat je hoopt bij een goede kapper.
Styled by Dana•Girls' Haircuts
Smira•over 4 years ago
Verified review
Toppers en gezellig altijd goed ontvangen. Het is een aanrader
Styled by Maia•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden! Ik ben hier nu een paar keer geweest en mijn haar is elke keer goed geknipt. Ze nemen echt de tijd voor je en de service is uitstekend.
Styled by Ela•Ladies' Haircuts
Berda•over 4 years ago
Verified review
Hele fijne ervaring gehad. De kleur is onwijs mooi geworden en ben super blij ermee. Heel vriendelijk en vakkundig.