Geweldige salon waar alles tot in de details klopt. Gezellige sfeer en je loopt gegarandeerd weg met het mooiste haar!
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Duifje•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak, leuk personeel en goed geknipt! Alles wat je hoopt bij een goede kapper.
Styling door Dana•Meisjes knippen
Smira•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppers en gezellig altijd goed ontvangen. Het is een aanrader
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden! Ik ben hier nu een paar keer geweest en mijn haar is elke keer goed geknipt. Ze nemen echt de tijd voor je en de service is uitstekend.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Berda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad. De kleur is onwijs mooi geworden en ben super blij ermee. Heel vriendelijk en vakkundig.