First time I have come to this salon, for a keratin treatment on the hair. I am very pleased with the results and would definitely recommend this place. Really happy 😊
Styling door Ela•Keratinebehandeling
Sanae•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag mijn haar laten kleuren bij AMS. Ze heeft met folies meerdere kleuren in mijn haar aangebracht ik kreeg een goed advies en een lekker kopje thee, ik vond de sfeer in de kapsalon zeer prettig. En ik kreeg een goed verzorgingsproduct mee om mijn haar thuis te verzorgen, bedankt en tot de volgende keer.
Styling door Maia•Vrouwen - kleurspoeling
Dorien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon waar je goed wordt geadviseerd!
Behandeling door Maia•Vrouwen harsen - gezicht
Guusje•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prima kapster, werkt altijd op tijd. Alle aandacht!
Behandeling door Maia•Wenkbrauwen - threaden
Gwen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag m’n haar laten kleuren. Er werd goed geluisterd naar de wensen die je hebt en ook boven verwachting waargemaakt! Super blij met m’n haar. Zelf heb ik aziatisch haar en ook dat weten ze heel goed te stijlen/kleuren. Ik werd vriendelijk geholpen door Elaa. Dank je wel een, tot de volgende keer!