Een super kapsalon, luisteren goed wat de klant wil, en geeft goed advies.
Styled by Maia•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Mooie salon, vriendelijk personeel ! Kapster gaf goede adviezen en dacht mee met mijn ideeën over hoe het geknipt moest worden! Goed geknipt en gestyld de deur uit. Fijn weer een goede kapper te hebben gevonden !
Styled by Maia•Ladies' Haircuts
Lona•over 4 years ago
Verified review
Altijd tevreden verlaat ik de salon!
Superlief en gezellig team.
Styled by Maia•Blow Dry
Rayana•over 4 years ago
Verified review
Ela, vriendelijke kapster die goed kan knippen. Goed ontvangst met koffie en goed geknipt model. Zeer tevreden over het resultaat.
Styled by Ela•Ladies' Haircuts
nrmien•over 4 years ago
Verified review
Leuk team , goede service , professioneel met de juiste kennis 👌🏼