Een super kapsalon, luisteren goed wat de klant wil, en geeft goed advies.
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, vriendelijk personeel ! Kapster gaf goede adviezen en dacht mee met mijn ideeën over hoe het geknipt moest worden! Goed geknipt en gestyld de deur uit. Fijn weer een goede kapper te hebben gevonden !
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Lona•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden verlaat ik de salon!
Superlief en gezellig team.
Styling door Maia•Föhnen / Stylen
Rayana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ela, vriendelijke kapster die goed kan knippen. Goed ontvangst met koffie en goed geknipt model. Zeer tevreden over het resultaat.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
nrmien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk team , goede service , professioneel met de juiste kennis 👌🏼