Fijne medewerkster luistert goed naar je wensen en denkt mee!
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Jasmijn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een beetje drukke zaak toen ik er was, maar super fijn en goed Balayage behandeling door Irakese vrouw die daar werkt! Helemaal blij, ze snapte mn haar en nam de tijd! Alsof mn haar een kunstwerk was 😉 dank!
Styling door Maia•Balayage
Dot•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben blij dat ik deze leuke salon bij mij in de buurt heb ontdekt. Leuke ervaring!
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Aura•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapper! Vriendelijk, modern, eerlijk en ze weten echt alles van haar & make-up.