Fijn adresje om je haar te laten doen. Kappers die het echt leuk vinden om je te adviseren en te knippen/kleuren.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zijn top meiden
Styling door Dana•Föhnen / Stylen
Lieke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een wat moeizame start/overleg hebben ze mijn dochter top behandeld en alles eraan gedaan om mijn dochter haar haren in orde te krijgen. Hier was veel geduld voor nodig. Tot de volgende keer en bedankt!