Fijne rustige sfeer en ik ben naar mijn wens geknipt
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Grace•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
One of the worst hair cuts I've ever had. The lady cut my fringe so short and ugly that I came home and burst into tears. I'm literally going to the store to find a hat to cover it.
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon met goed en kundig personeel. Aanrader!
Styling door Ela•Föhnen / Stylen
Nine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd snel geholpen en ben heel blij met het resultaat. Voor een prettig prijsje.
Styling door Ela•Föhnen / Stylen
Alies•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ela is een topper, een fantastische styliste die goed in staat is om de wensen vd klant te vertalen in een mooi kapsel.