Het was een hele slechte ervaring met Ela. Voordat ze begon met knippen vertelde ze me dat ik meer dan 24€ kan vragen als ik lang haar heb en ik dacht dat het 30€ zou zijn, maar ze vroeg 40€, wat onacceptabel is en serieus, ze knipte mijn haar in laagjes, niets bijzonders en binnen 5 minuten knipte ze mijn haar en bracht ze wat tijd door in de föhn, het is onzin. De slechtste ervaring van mijn leven.
Styled by Ela•Ladies' Haircuts
Areesha•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ela is very professional, she understands what you need, want and applies. The result is perfect!Thank you:)
Styled by Ela•Ladies' Root Colouring
Zeynep•over 1 year ago
Verified review
ze zijn zo goed in het fohnen van mijn haar. love it!
Styled by Ela•Blow Dry
Naj•over 1 year ago
Verified review
Snel geholpen voor een goede prijs. Prima voor een makkelijke kapsel maar ik zou niet terug komen voor laagjes