Het was een hele slechte ervaring met Ela. Voordat ze begon met knippen vertelde ze me dat ik meer dan 24€ kan vragen als ik lang haar heb en ik dacht dat het 30€ zou zijn, maar ze vroeg 40€, wat onacceptabel is en serieus, ze knipte mijn haar in laagjes, niets bijzonders en binnen 5 minuten knipte ze mijn haar en bracht ze wat tijd door in de föhn, het is onzin. De slechtste ervaring van mijn leven.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Areesha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ela is very professional, she understands what you need, want and applies. The result is perfect!Thank you:)
Styling door Ela•Kleuren - uitgroei
Zeynep•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ze zijn zo goed in het fohnen van mijn haar. love it!
Styling door Ela•Föhnen / Stylen
Naj•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel geholpen voor een goede prijs. Prima voor een makkelijke kapsel maar ik zou niet terug komen voor laagjes