Ik ben heel erg tevreden over AMS. leidies. Mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten. Ik ben ook heel happy met de haarproducten ( botox behandeling) die gebruikt en aangeraden worden. Ik ga nooit meer naar een andere kapper. Mijn haar is er zo erg op vooruit gegaan. Ik wil nooit meer anders.
Styling door Dana•Vrouwen - haarverzorging
Mariska•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt, zekers voor herhaling vatbaar 👍🏻✂️
1
Styling door Ela•Pony knippen
Marleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke en kundige kapsters. Ik ga iedere keer heel tevreden naar huis
Behandeling door Dana•Wenkbrauwen - threaden
Lily•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
For my colour I have been looked after by Ela for over a year now. From the very beginning she has taken the time to understand what I wanted to achieve with my hair colour and advise me on what is best for me. Els has been truly amazing at every visit and I always leave the salon very happy with my colour