Vakkundig gekleurd en gestijld op mijn krullen. Daarbij gezelligheid en een kopje thee.
Echt een topper die Aniek.
Karin•over 1 year ago
Verified review
Warm binnenkomen en lief begroet door de hond. Anniek heeft goed gekeken naar de structuur vanmijn haar en daar de verf op aangepast.
Clara•over 1 year ago
Verified review
Eerste afspraak bij Aniek. Zij is relaxed en nam de tijd om de structuur van mijn haar te observeren én wat mijn wensen waren.
Geeft vrijblijvend advies en knipt goed.
Ik ben heel tevreden.
Rianne•almost 2 years ago
Verified review
Was gezellig en mijn haar zit weer mooi. Bedankt
nelleke•almost 2 years ago
Verified review
Kom graag weer terug. Super geknipt. En was gezellig.