Vakkundig gekleurd en gestijld op mijn krullen. Daarbij gezelligheid en een kopje thee.
Echt een topper die Aniek.
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm binnenkomen en lief begroet door de hond. Anniek heeft goed gekeken naar de structuur vanmijn haar en daar de verf op aangepast.
Clara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste afspraak bij Aniek. Zij is relaxed en nam de tijd om de structuur van mijn haar te observeren én wat mijn wensen waren.
Geeft vrijblijvend advies en knipt goed.
Ik ben heel tevreden.
Rianne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was gezellig en mijn haar zit weer mooi. Bedankt
nelleke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom graag weer terug. Super geknipt. En was gezellig.