Super fijne kapster luisterd goed naar de wensen van de klant! Altijd klantvriendelijk en fijne sfeer in de salon , echt een aanrader🤗😇
Arinca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne ervaren kapster .
Ik kom er regelmatig om mijn haar te laten verven en knippen .
Ze geeft goed advies over producten voor krullend haar .
Cynthia •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en goed georganiseerd. Mijn haar zit prima.
Petra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aniek luistert naar mijn wensen en dat vind ik fijn. Ook al iets niet mogelijk is, zegt zij dit eerlijk. Aniek is deskundig in het knippen van mijn krullen en is tevens heel gastvrij.
Ik ben een tevreden klant.
Rianne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuk contact gehad,alles duidelijk uitgelegd en al me vragen beantwoord gekregen.