Aniek is echt zo'n kundige en fijne kapster. Knippen, kleuren, ik ben overal tevreden over! M'n haar zit écht altijd goed dankzij Aniek! Ik ben superblij met Aniek!
Petra •10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Was een gezellig telefoongesprek en we hadden best wel wat overeenkomsten
Je dacht met me mee en dat voelde gelijk al vertrouwd dus ik kijk uit naar mn proefsessie
angelique•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Het is super gezellig bij Anieks Hairdrive word altijd goed ontvangen
Corrie•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
Fantastische gesprekken gehad en een prachtig eind resultaat! Ik kan niet lovender zijn :)