Aniek is echt zo'n kundige en fijne kapster. Knippen, kleuren, ik ben overal tevreden over! M'n haar zit écht altijd goed dankzij Aniek! Ik ben superblij met Aniek!
Petra •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was een gezellig telefoongesprek en we hadden best wel wat overeenkomsten
Je dacht met me mee en dat voelde gelijk al vertrouwd dus ik kijk uit naar mn proefsessie
angelique•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is super gezellig bij Anieks Hairdrive word altijd goed ontvangen
Corrie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fantastische gesprekken gehad en een prachtig eind resultaat! Ik kan niet lovender zijn :)