Super! Ze is heel aardig en ik voelde me welkom, ook is mijn haar super geknipt!
Lieve•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling, gezellig gepraat en mooi de deur uit
Paulien•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn krullen!🥰
Lesley•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geholpen super met krul!!!
Tirza•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aniek is begripvol !! Was me tweede afspraak voor proef bruidkapsel omdat ik mezelf niet prettig voelde bij het eerste model. Heb haar toch geappt en heeft me ondanks haar drukke agenda er toch tussen geplaatst.