Ontvangst was niet heel hartelijk (geen drankje, werd niet gezegd 'ik kom zo bij je' oid, ben zelf maar gaan zitten). Algehele communicatie niet optimaal, beetje traag. Toen ik eenmaal in de stoel zat was het beter. Prima geknipt, nam de tijd. Tevreden met resultaat.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Behandeling was goed en snel
Treatment by Team Anna•Face Threading
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Echt een fijne salon. Prima geknipt, kom er steeds weer terug 😊