Ontvangst was niet heel hartelijk (geen drankje, werd niet gezegd 'ik kom zo bij je' oid, ben zelf maar gaan zitten). Algehele communicatie niet optimaal, beetje traag. Toen ik eenmaal in de stoel zat was het beter. Prima geknipt, nam de tijd. Tevreden met resultaat.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was goed en snel
Behandeling door Team Anna•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een fijne salon. Prima geknipt, kom er steeds weer terug 😊