Goede kapster! Ik werd hartelijk ontvangen, ze luisterde goed naar wat ik wilde, en ik werd goed geknipt. Bedankt Anna Hair & Beauty!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Esther•over 7 years ago
Verified review
Fijne salon en aardige meiden. Mijn haar werd per ongeluk toch gewassen vooraf en werd netjes niet doorberekend. Daarna voelde mijn hoofdhuid wel wat geirriteerd (komt waarschijnlijk door het dubbele wassen die dag). De haarborstel had misschien eerst haarvrij gemaakt mogen worden :). Mijn haar ziet er weer goed uit, dankjewel!