Goede kapster! Ik werd hartelijk ontvangen, ze luisterde goed naar wat ik wilde, en ik werd goed geknipt. Bedankt Anna Hair & Beauty!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Esther•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en aardige meiden. Mijn haar werd per ongeluk toch gewassen vooraf en werd netjes niet doorberekend. Daarna voelde mijn hoofdhuid wel wat geirriteerd (komt waarschijnlijk door het dubbele wassen die dag). De haarborstel had misschien eerst haarvrij gemaakt mogen worden :). Mijn haar ziet er weer goed uit, dankjewel!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Richelle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon!
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijke aandacht. En goede adviezen.
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven