Heel blij met mijn haar! Geven goed deskundig advies, vriendelijk personeel, lekkere koffie en ze laten je weer mooi weggaan.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Dianne•almost 8 years ago
Verified review
Gewoon goed :)!
Styled by Team Anna•Men's Haircut
Thomas•almost 8 years ago
Verified review
Hele vriendelijke dame die goed kan knippen tegen een zacht prijsje.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Loes•almost 8 years ago
Verified review
Ik werd geholpen door een hele vriendelijke jonge vrouw die de tijd nam om mij te knippen en goed uitlaf gaf wat ze deed, fijn. Voor €19 een prima prijs/kwaliteitsvertoning.