Heel blij met mijn haar! Geven goed deskundig advies, vriendelijk personeel, lekkere koffie en ze laten je weer mooi weggaan.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Dianne•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed :)!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Thomas•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke dame die goed kan knippen tegen een zacht prijsje.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Loes•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen door een hele vriendelijke jonge vrouw die de tijd nam om mij te knippen en goed uitlaf gaf wat ze deed, fijn. Voor €19 een prima prijs/kwaliteitsvertoning.