Perfect allerbeste kapster die er bestaat professioneel, heel veel vakkennis en superlief persoon.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Malou•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super!
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd als Anna mijn haar knipt, zit het weer prachtig. Fijn advies, Anna neemt de tijd en werkt vakkundig. Ik fiets hier een stukje voor om!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Hanna Klop•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service , highly recommend
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Andreea•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige keer was de verf heel erg donker uitgevallen, dus ik was een beetje bang dat het nu weer te donker zou worden. Ik werd echter super goed geholpen en de verf is perfect. Ook maar gelijk laten epileren en dat ziet er ook super uit! Heel vriendelijk en gezellig personeel. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven