Met veel aandacht heel mooi geknipt! Ga zeker de volgende keer weer.,
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd ontzettend vriendelijk behandeld en er werd goed meegedacht over hoe mijn haar het beste geknipt kon worden, tegelijkertijd werden mijn eigen ideeen ook serieus genomen. Ik kom hier zeker terug!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna heeft ons zoontje geknipt. Ziet er super uit en met veel geduld en geweldig afleiding, mag het resultaat er zeker wezen. Volgende keer komen we zeker weer!