Met veel aandacht heel mooi geknipt! Ga zeker de volgende keer weer.,
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Fijne salon!
Treatment by Team Anna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Ik werd ontzettend vriendelijk behandeld en er werd goed meegedacht over hoe mijn haar het beste geknipt kon worden, tegelijkertijd werden mijn eigen ideeen ook serieus genomen. Ik kom hier zeker terug!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Anna heeft ons zoontje geknipt. Ziet er super uit en met veel geduld en geweldig afleiding, mag het resultaat er zeker wezen. Volgende keer komen we zeker weer!