Nog nooit zulke mooie (en strakke) wenkbrauwen gehad. Heel blij met het eindresultaat!
Treatment by Team Anna•Eyebrow Threading
Anonymous•about 8 years ago
Verified review
Goed werk, vriendelijk personeel.Enige minpunt is dat ik Anna had geselecteerd in mijn boeking, maar zonder overleg iemand anders mijn haar kniptte. Echter deed zij het ook erg goed, dus geen probleem.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Rosalie•about 8 years ago
Verified review
Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen, terwijl ik lekker een tijdschrift kon lezen.
Styled by Team Anna•Hair colouring
Wendy Hardeveld•about 8 years ago
Verified review
Super mooie vorm wenkbrauwen gekregen, niet te donker en ook niet te licht. Top service.
Treatment by Team Anna•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Lilian•about 8 years ago
Verified review
Anna knipt prachtig en heeft er plezier in je een goed kapsel te geven. Wees wel duidelijk in wat je wilt, want ze heeft zelf ook een duidelijke 'visie'.