Nog nooit zulke mooie (en strakke) wenkbrauwen gehad. Heel blij met het eindresultaat!
Behandeling door Team Anna•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed werk, vriendelijk personeel.Enige minpunt is dat ik Anna had geselecteerd in mijn boeking, maar zonder overleg iemand anders mijn haar kniptte. Echter deed zij het ook erg goed, dus geen probleem.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Rosalie•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen, terwijl ik lekker een tijdschrift kon lezen.
Styling door Team Anna•Vrouwen kleuren
Wendy Hardeveld•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie vorm wenkbrauwen gekregen, niet te donker en ook niet te licht. Top service.
Behandeling door Team Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Lilian•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Anna knipt prachtig en heeft er plezier in je een goed kapsel te geven. Wees wel duidelijk in wat je wilt, want ze heeft zelf ook een duidelijke 'visie'.