Zeer vriendelijk geholpen. Mijn wenkbrauwen had ik flink laten uitgroeien om weer wat vollere wenkbrauwen te krijgen. Anna heeft het volume erin gelaten maar mooi in model gebracht.
Behandeling door Team Anna•Gezicht threaden
Maite Linnemans•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
...
Styling door Team Anna•Kinderen knippen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met de highlights in mijn haar! Het duurde een paar uur, maar dan heb je ook wat. Ik werd goed geadviseerd en het resultaat is ontzettend mooi geworden!