Zoals altijd goed geholpen, voor het eerst highlights gezet vond het een beetje spannend maar heb Anna haar advies gevolgd en ben zeer tevreden met het eindresultaat
Styling door Team Anna•Vrouwen kleuren
Iwona•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super snel en netjes. Wimpers mooi gekleurd en had minder last van tranen dan de eerste keer (ik durfde bijna niet meer maar het is dus ook een kwestie van gewenning!).
Behandeling door Team Anna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Babette•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie knipbeurt, gezellige salon
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Kim van Es•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk geholpen, professioneel en mooi geknipt