Anna is heel aardig en ze hebt goed tips voor mijn haar gegeven. Ik kom zeker terug!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Francielli Camargo •almost 9 years ago
Verified review
Prettige, rustige sfeer. Aardige medewerksters. Had erg lang haar wat weer in een goede coupe geknipt is. Een aanrader!
Styled by Team Anna•Men's Haircut
Peter•almost 9 years ago
Verified review
Dit was de tweede keer bij Anna. Alweer top :) Ik kwam alleen langs om mijn puntjes te laten bijknippen. Toen ze hoorde dat ik daarna uit eten ging, werd mijn haar met extra zorg in model geföhnd!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Charlotte•almost 9 years ago
Verified review
Super!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Rosan•almost 9 years ago
Verified review
De kapster luisterde goed naar mijn wensen en heeft me netjes geknipt. Ik kreeg er zelfs een extra föhn-styling bij omdat ik er voor de eerste keer kwam. Mijn haar heeft er lange tijd niet zo mooi uitgezien.