Anna is heel aardig en ze hebt goed tips voor mijn haar gegeven. Ik kom zeker terug!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Francielli Camargo •bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige, rustige sfeer. Aardige medewerksters. Had erg lang haar wat weer in een goede coupe geknipt is. Een aanrader!
Styling door Team Anna•Mannen knippen
Peter•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was de tweede keer bij Anna. Alweer top :) Ik kwam alleen langs om mijn puntjes te laten bijknippen. Toen ze hoorde dat ik daarna uit eten ging, werd mijn haar met extra zorg in model geföhnd!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Charlotte•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Rosan•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapster luisterde goed naar mijn wensen en heeft me netjes geknipt. Ik kreeg er zelfs een extra föhn-styling bij omdat ik er voor de eerste keer kwam. Mijn haar heeft er lange tijd niet zo mooi uitgezien.