Heb niet het makkelijkste haar. Maar weer netjes in model.
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Beatrice•about 2 months ago
Verified review
Anna en haar collega’s waren fantastisch. Ik ging voor ‘de big chop’ en was nerveus maar ze heeft het echt prachtig geknipt. Enkel complimenten gekregen! Ze zijn kundig, ervaren en geruststellend. Kan het niet meer aanraden
Styled by Team van Anna•Ladies' Haircuts
Arline•about 2 months ago
Verified review
Super tevreden, hele lieve en kundige dames, nemen altijd de tijd voor me en luisteren echt naar wat ik wil!
Styled by Team van Anna•Ladies' Root Colouring
Lea•about 2 months ago
Verified review
Overall, it was a great experience! Anna is very detailed and precise, and she’s also friendly and attentive throughout.