Heb niet het makkelijkste haar. Maar weer netjes in model.
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Beatrice•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Anna en haar collega’s waren fantastisch. Ik ging voor ‘de big chop’ en was nerveus maar ze heeft het echt prachtig geknipt. Enkel complimenten gekregen! Ze zijn kundig, ervaren en geruststellend. Kan het niet meer aanraden
Styling door Team van Anna•Vrouwen knippen
Arline•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden, hele lieve en kundige dames, nemen altijd de tijd voor me en luisteren echt naar wat ik wil!
Styling door Team van Anna•Kleuren - uitgroei
Lea•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Overall, it was a great experience! Anna is very detailed and precise, and she’s also friendly and attentive throughout.