Het is altijd fijn om bij Anna geknupt en gekleurd te worden
Styled by Team van Anna•Ladies' Haircuts
Sabine•over 1 year ago
Verified review
Ik word altijd met veel aandacht geholpen bij Anna. De kapsters zijn geïnteresseerd in jou en in jouw haarwensen en verzorgen alles van wassen tot föhnen tot een kopje koffie. Ik ga er altijd weer met een goed en fris gevoel weg!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Marieke•over 1 year ago
Verified review
Zijn gastvrij en zorgen ervoor dat je er weer op en top uitziet.
Treatment by Team van Anna•Eyebrow Threading
M.E.•over 1 year ago
Verified review
Altijd tevreden, kom hier al jaren! Op advies spontaan een leuke haarkleur (spoeling) laten verven. Heeeel erg blij mee, dankjewel ♥️
Treatment by Team van Anna•Eyebrow Threading
Mandy•over 1 year ago
Verified review
Really nice experience, always coming for threading!