Het is altijd fijn om bij Anna geknupt en gekleurd te worden
Styling door Team van Anna•Vrouwen knippen
Sabine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd met veel aandacht geholpen bij Anna. De kapsters zijn geïnteresseerd in jou en in jouw haarwensen en verzorgen alles van wassen tot föhnen tot een kopje koffie. Ik ga er altijd weer met een goed en fris gevoel weg!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Marieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zijn gastvrij en zorgen ervoor dat je er weer op en top uitziet.
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
M.E.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden, kom hier al jaren! Op advies spontaan een leuke haarkleur (spoeling) laten verven. Heeeel erg blij mee, dankjewel ♥️
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Mandy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice experience, always coming for threading!