Mijn wenkbrauwen en wimpers laten verven. Iedere keer weer fijne ontvangst en goede adviezen. Er hangt een ontspannen sfeer in de salon.
Treatment by Team van Anna•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
roos•over 1 year ago
Verified review
Bij aankomst kreeg ik meteen een handdoek (ik was door de regen komen fietsen). Ik kon rustig mijn regenkleding uittrekken voordat ik geholpen werd. Kopje thee gekregen en aan mij werd na het wassen gevraagd door wie ik geknipt wilde worden. Er werd goed geluisterd en teruggekoppeld hoeveel er van mijn haar af zou gaan. Ik was heel tevreden over het resultaat en de manier waarop het was geföhnd. De sfeer is heel ongedwongen, professioneel en rustig. Heel fijne plek!!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Sonja•over 1 year ago
Verified review
It’s already more than a year going and I love how they do my brows
Treatment by Team van Anna•Eyebrow Threading
Paula•over 1 year ago
Verified review
Heel aardige kundige dames bij Anna!
Treatment by Team van Anna•Eyebrow Threading
Lisette•over 1 year ago
Verified review
Persoonlijk advies gekregen en door een fijne collega geknipt. Zeker een aanrader!!