Mijn wenkbrauwen en wimpers laten verven. Iedere keer weer fijne ontvangst en goede adviezen. Er hangt een ontspannen sfeer in de salon.
Behandeling door Team van Anna•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
roos•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij aankomst kreeg ik meteen een handdoek (ik was door de regen komen fietsen). Ik kon rustig mijn regenkleding uittrekken voordat ik geholpen werd. Kopje thee gekregen en aan mij werd na het wassen gevraagd door wie ik geknipt wilde worden. Er werd goed geluisterd en teruggekoppeld hoeveel er van mijn haar af zou gaan. Ik was heel tevreden over het resultaat en de manier waarop het was geföhnd. De sfeer is heel ongedwongen, professioneel en rustig. Heel fijne plek!!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Sonja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s already more than a year going and I love how they do my brows
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardige kundige dames bij Anna!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Lisette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijk advies gekregen en door een fijne collega geknipt. Zeker een aanrader!!