Prima geholpen, aardige medewerkers. Alles in goed overleg. Ik was wel liever gestart met een lichtere kleur wenkbrauwen (het verschil was wel erg groot met de middelste kleur), maar nu ben er iets meer aan gewend en staat het wel erg mooi.
Treatment by Team van Anna•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Lola•2 months ago
Verified review
very good, attentive and fast. i recommend!
Treatment by Team van Anna•Eyebrow Threading
Rita•2 months ago
Verified review
Anna heeft goed geluisterd naar mijn wensen. Ik ben erg blij met het resultaat!!
Styled by Team Anna•Ladies' Haircuts
Sara•2 months ago
Verified review
Heel blij mee. Ik kom een volgende keer terug.
Treatment by Team van Anna•
Eyebrow ThreadingShow all…
Floor•2 months ago
Verified review
Zoals altijd ontzettend blij met de service en gezelligheid van Anna. Mijn haar zit weer geweldig en is heerlijk zacht. Bedankt!