Prima geholpen, aardige medewerkers. Alles in goed overleg. Ik was wel liever gestart met een lichtere kleur wenkbrauwen (het verschil was wel erg groot met de middelste kleur), maar nu ben er iets meer aan gewend en staat het wel erg mooi.
Behandeling door Team van Anna•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Lola•2 maanden geleden
Geverifieerde review
very good, attentive and fast. i recommend!
Behandeling door Team van Anna•Wenkbrauwen - threaden
Rita•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Anna heeft goed geluisterd naar mijn wensen. Ik ben erg blij met het resultaat!!
Styling door Team Anna•Vrouwen knippen
Sara•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij mee. Ik kom een volgende keer terug.
Behandeling door Team van Anna•
Gezicht threadenToon alles…
Floor•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ontzettend blij met de service en gezelligheid van Anna. Mijn haar zit weer geweldig en is heerlijk zacht. Bedankt!