Goede kappers en een hele gezellige sfeer. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt. Georgina is een leuke , lieve en hele goede kapster. Je voelt je hier altijd welkom en gaat met een goed gevoel over het resultaat weer weg.
Styled by Georgina•Ladies' Root Colouring
Joyce•about 2 years ago
Verified review
Altijd goed om door Kaylee geknipt te worden!
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Friso•about 2 years ago
Verified review
Claudia is een super goede, professionele en zorgvuldige kapster. Fijn om door haar te worden geknipt.