Goede kappers en een hele gezellige sfeer. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt. Georgina is een leuke , lieve en hele goede kapster. Je voelt je hier altijd welkom en gaat met een goed gevoel over het resultaat weer weg.
Styling door Georgina•Kleuren - uitgroei
Joyce•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed om door Kaylee geknipt te worden!
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Friso•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia is een super goede, professionele en zorgvuldige kapster. Fijn om door haar te worden geknipt.