Ik ging voorheen altijd naar een flink duurdere kapsalon bij mij om de hoek, maar was de laatste paar keer niet helemaal tevreden. Dus ik probeerde dit keer deze kapsalon.
Er heerst een prettige casual sfeer en ben naar volle tevredenheid geknipt, en voor een hele redelijke prijs. Ik kom hier zeker terug.
Men's Haircut
Erik•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijn om door Kaylee geknipt te worden en een praatje met Ap te maken.
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Gert•over 2 years ago
Verified review
Claudia was zorgzaam, communicatief perfect, luisterde goed naar wat ik (niet) wilde en prachtige uitvoering, gedetailleerd, spontaan. Leuke sfeer
Ladies' Haircuts
Elisabeth•over 2 years ago
Verified review
M’n haar nog net kunnen knippen voor de feestdagen en helemaal naar wens
Styled by Kaylee•Men's Haircut
Nino•over 2 years ago
Verified review
Goede sfeer en m’n haar precies naar wensen geknipt