Ik ging voorheen altijd naar een flink duurdere kapsalon bij mij om de hoek, maar was de laatste paar keer niet helemaal tevreden. Dus ik probeerde dit keer deze kapsalon.
Er heerst een prettige casual sfeer en ben naar volle tevredenheid geknipt, en voor een hele redelijke prijs. Ik kom hier zeker terug.
Mannen knippen
Erik•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om door Kaylee geknipt te worden en een praatje met Ap te maken.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Gert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia was zorgzaam, communicatief perfect, luisterde goed naar wat ik (niet) wilde en prachtige uitvoering, gedetailleerd, spontaan. Leuke sfeer
Vrouwen knippen
Elisabeth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n haar nog net kunnen knippen voor de feestdagen en helemaal naar wens
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Nino•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer en m’n haar precies naar wensen geknipt