Goed geknipt, fout van vorige keer hersteld (van bij een andere kapper) en beter over gedaan! helemaal tevreden
Styled by Georgina•Men's Haircut
Jur•almost 3 years ago
Verified review
Claudia kende mij niet, maar ze heeft zeer professioneel mijn haar geföhnd en gestyled voor de bruiloft van mijn zoon. Het heeft de hele dag prachtig gezeten, ondanks dat ik het regelmatig erg warm had, en ook de volgende dag zat het nog mooi in model. Echt een aanrader! En de sfeer in de salon is fijn.
Blow Dry
Willemien•almost 3 years ago
Verified review
Superrr
Men's Haircut
Martijn•almost 3 years ago
Verified review
Ik kom hier al jaren en ik ben altijd tevreden. Claudia is heel kundig en weet altijd goed en vooral oprecht te adviseren