Goed geknipt, fout van vorige keer hersteld (van bij een andere kapper) en beter over gedaan! helemaal tevreden
Styling door Georgina•Mannen knippen
Jur•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia kende mij niet, maar ze heeft zeer professioneel mijn haar geföhnd en gestyled voor de bruiloft van mijn zoon. Het heeft de hele dag prachtig gezeten, ondanks dat ik het regelmatig erg warm had, en ook de volgende dag zat het nog mooi in model. Echt een aanrader! En de sfeer in de salon is fijn.
Föhnen / Stylen
Willemien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Superrr
Mannen knippen
Martijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ik ben altijd tevreden. Claudia is heel kundig en weet altijd goed en vooral oprecht te adviseren